Skogspromenad

Det vill sig så väl att ute i Skogsvik, där stugan ligger, så bor en fin vän till mig. Ikväll har vi träffats och gått en härlig 80 minuters promenad med två av hennes hundar. Valpen Pinja och stora damen Hedvig.


Joakim var i stugan så länge och klippte gräset. Mycket välbehövligt! Nu behöver vi "bara" köpa en röjsåg/trimmer också. Fast jag ska inte klaga, vi kom över en fin och nyservad gräsklippare för 450 kr. Inte självgående men man får vara positiv och se det som ett extra träningspass!

Kommentarer
Postat av: Ing-Mari

Hej vännen! Tack för en mysig stund! Jag hoppas det blir många promenad-sommarkvällar i år!!

Jag fick inte en enda bra bild?? Undrar om det är nåt fel med min kamera eller om det sitter i huvudet på mig? Och inte vet jag vilket som är värst?

Kraaaam

2010-05-26 @ 22:27:31
URL: http://www.avkopplat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0